صفحه ها
آمار وبلاگ
تعداد بازديد ها : 2321
تعداد نوشته ها : 11
تعداد نظرات : 0

اگر به دنبال سفر به شهر توریستی استانبول هستید, لازم است قبل از سفر به این شهر زیبای توریستی اطلاعاتی درباره هتل های این شهر داشته باشید, در این مطلب از بانی تور می خواهیم بهترین هتل های ۴ ستاره این شهر را معرفی کنیم.


۱- هتل سافیره استانبول

این هتل، محیطی کلاسیک و به سبک عثمانی داشته و با همین ویژگی توانسته است از بهترین هتل های زیبا، خانوادگی و لوکس شهر باشد. در این هتل ۴ ستاره قدیمی اما با امکانات مدرن، مبلمانی چوبی قدیمی خواهید دید که در لابی زیر نور زرد لوستر زیبایی و قدیمی بودن خود را نشان میدهد.

هتل سافیره استانبول

هتل سافیره در محله سلطان احمد قرار داشته و امکانات و خدماتی که برای میهمانان تورهای مسافرتی استانبول خود ارائه میدهد شامل سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از بچه ها، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی و … می باشند. مسجد سلمانیه، بازار ادویه، مسجد ایاصوفیه و ایستگاه تراموا گولهان از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل چهار ستاره سافیره هستند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری از هتل سافیره می باشد.

۲- هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول هتلی چهار ستاره در میدان تقسیم استانبول می باشد. مسافرینی که قصد اقامت در هتل گرین پارک تکسیم را دارند بهتر است بدانند که فاصله تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو تنها سه دقیقه است. از اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرین پارک تکسیم، میتوان به وجود قصر توپکاپی و مسجد سلطان احمد در فاصله ۳٫۵ کیلومتری اشاره کرد که در این صورت مسافران می توانند در مدت زمان کمی از این اماکن توریستی دیدن کنند.

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول برای رفاه و آسایش میهمانان ، امکانات مناسبی مانند لابی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ اختصاصی، نماز خانه، لاندری، کافی نت، فروشگاه، چایخانه سنتی و چایخانه در بام هتل را فراهم کرده است. مشتاقان و علاقه مندان به ورزش و سرگرمی نگران اوقات فراغت خود نباشند، هتل چهار ستاره گرین پارک تکسیم استانبول به سونا، جکوزی، پارک مخصوص کودکان، فضای سبز، سالن ورزشی و گیم نت مجهز شده است تا نیازهای مسافرین را برآورده کند. در فضای لابی هتل گرین پارک تکسیم اینترنت در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

۳- هتل نیلز استانبول

هتل نیلز، یک هتل خانوادگی و کوچک بوده که در منطقه قدیمی بازار بزرگ استانبول می باشد. بنابراین توریست ها و گردشگرهای تورهای استانبول ترکیه به راحتی میتوانند از این هتل به بازار بزرگ دسترسی داشته باشند. این هتل نقلی چهار ستاره، خود را بین بیست هتل برتر رمانتیک خانوادگی و لوکس جا کرده.

هتل نیلز استانبول

هتل نیلز برای میهمانان و توریست های تور استانبول خود، خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل و … ارائه میدهند. همینطور میهمان ها با اقامت خود رد این هتل از امکانات سرگرم کننده ای مثل استخر، سالن بدنسازی، صبحانه رایگان و … برخوردارند.

دسترسی های نزدیک به این هتل شامل بازار بزرگ استانبول و مسجد سلمانیه و بازار ادویه و مسجد آبی و ایستگاه تراموا بایزید می باشد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله هفده کیلومتری هتل است.

۴- هتل لونی استانبول

از میان ۱۰ هتل برتر و لوکس چهار ستاره در استانبول میتوان به هتل لونی اشاره کرد. این هتل زیبای ۴ ستاره بهترین هتل خانوادگی، تجاری و برتر در استانبول شناخته شده. از هر ۷۵ اتاق هتل لونی میتوان چشم انداز بسیار زیبایی به سمت بسفر داشت. هتل لونی اتاق های لوکس و با امکاناتی دارد.

هتل لونی استانبول

همچنین پنج اتاق آن دارای جکوزی اختصاصی به سمت بسفر می باشد. ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صبحانه رایگان و … از خدمات هتل هستند. و اما امکانات رفاهی آن شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، حمام ترکی, سالن بدنسازی و . . . می باشند. از این هتل تا فرودگاه بین المللی ۱۹ کیلومتر، تا فرودگاه صبیحه گوکن ۶۹ کیلومتر و تا ایستگاه تراموا گولهان صد متر فاصله است. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل میتوان به مسجد سلطان احمد و قصر توپکاپی و موزه علم و صنعت اسلامی اشاره کرد.

۵- هتل گلدن ایج استانبول

هتل چهار ستاره گلدن ایج Golden Age که در مجاورت میدان تقسیم قرار گرفته، دارای یک حمام ترکیه ای سنتی، سونا، حمام و خدمات ماساژ و استخری در فضای باز است. از روی بالکن کافه هتل گلدن ایج Golden Age می توانید مناظری پانوراما از پل بوغاز مشاهده کنید. تریای مستقر در ایوان هتل گلدن ایج Golden Age از چشم انداز تماشایی تنگه بسفر برخوردار می باشد.

هتل گلدن ایج استانبول

رستوران Le Cog با سرو انواع خوراکهای سنتی ترکی از میهمانان پذیرایی میکند. فاصله هتل گلدن ایج استانبول ترکیه تا Nisantasi که منطقه اصلی تجمع لوکس ترین بازار های استانبول است فقط ده الی پانزده دقیقه پیاده است و به دلیل آن که به ایستگاه متروی شهر استانبول نزدیک است، دسترسی آسان از این هتل به تمامی مراکز خرید معروف شهر استانبول ترکیه به وسیله یک وسیله ارزان امکان پذیر است.

 

با تشکر

(0) نظر
چهارشنبه نوزدهم 2 1397
X